3 sposoby tworzenia strony internetowej

 3 sposoby tworzenia strony internetowej

Obecność firmy w sieci to w dzisiejszych czasach podstawa. W dobie powszechnego dostępu do Internetu ciężko wyobrazić sobie firmę, która świadomie rezygnowałaby z tego kanału marketingowego. Strona internetowa stanowi formę wirtualnej wizytówki i pozwala klientom zapoznać się z katalogiem usług lub produktów bez ograniczeń czasowych. Nie masz jeszcze strony internetowej? Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się, jak zbudować ją od podstaw.

Po co komu strona internetowa?

W przeciągu ostatnich 30 lat świat ewoluuje w zawrotnym tempie. Wraz z dziejącą się na naszych oczach rewolucją informatyczną, niektóre dziedziny życia społecznego zmieniają się nie do poznania. Nie inaczej jest z marketingiem, który w dużej mierze przeniósł się do Internetu. Podstawą prowadzenia promocji w tym medium jest ciekawa strona internetowa.

Prowadzenie własnej witryny ma niesamowicie korzystny wpływ dla całej firmy. Dzięki obecności w sieci zyskujemy bardzo szerokie możliwości marketingowe. Do najważniejszych z nich należą:

  • Możliwość prezentacji towarów i usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

  • Sposobność do pozyskania nowych klientów

  • Miejsce do kreowania wizerunku marki

  • Zwiększenie zysków przedsiębiorstwa poprzez wzrost sprzedaży

  • Zbieranie danych na temat kupujących, co pozwala później łatwiej modelować nawyki konsumenckie.

Dziś, właściwie każde przedsiębiorstwo może pochwalić się własną witryną WWW. Aby odznaczać się na tle konkurencji, należy zbudować ciekawe i przykuwające uwagę potencjalnego klienta miejsce w sieci. Jak zbudować stronę internetową? Zaraz przedstawimy ci 3 sposoby budowania strony internetowej od podstaw, a także wskażemy ich silne i słabe strony. Oto 3 najpopularniejsze rozwiązania:

Kreator stron internetowych

Jeśli zależy ci na czasie i prostocie strony, możesz skorzystać z dostępnych w sieci kreatorów stron WWW. Dzięki nim w krótkim czasie zbudujesz nieskomplikowaną stronę internetową. Narzędzia te mają wiele ograniczeń i w przyszłości mogą nastręczyć tylko więcej problemów. Zwłaszcza jeśli chodzi o dalszy rozwój stworzonej w ten sposób witryny.

Systemy CMS lub SaaS

Do tworzenia strony internetowej od podstaw możesz skorzystać z systemów CMS (od ang. Content Management System) lub SaaS (od ang. Software as Service). Są to kompleksowe usługi pozwalające na własnoręczne zarządzenie zawartością strony WWW. Zdecydowana większość z nich oparta jest o oprogramowanie na licencji open-source, co znacznie ułatwia ich rozwój.

Fakt, że systemy CMS i SaaS pozwalają na w miarę proste dodawanie treści, nie oznacza, że nie potrzeba do tego zadania dodatkowych rąk do pracy. Nawet jeśli zdecydujesz się na korzystanie z CMS, wciąż ktoś będzie musiał zaopiekować się twoją stroną, co oznacza kolejne wydatki.

Współpraca z agencją marketingową

Jeśli nie posiadasz wystarczających umiejętności do projektowania stron internetowych lub najzwyczajniej nie masz na to czasu, zdecyduj się na współpracę z agencją marketingową. Eksperci zbudują dla ciebie profesjonalną witrynę oraz zatroszczą się o jej rozwój. W ramach bogatych pakietów oferowanych przez tego typu firmy możesz liczyć na wiele dodatkowych świadczeń.

Agencja marketingowa zatroszczy się nie tylko o wygląd strony internetowej, ale również o dodatkowe usługi, takie jak, chociażby pozycjonowanie. Optymalizacja SEO to trudny i żmudny proces wymagający wiedzy i doświadczenia. Jest to jednak bardzo korzystne rozwiązanie, gdyż gwarantuje w dłuższej perspektywie spory wzrost popularności twojej strony internetowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.